2016. december 18., vasárnap

Panicel - céges hétvége

Szombat délben mentünk, vasárnap jöttünk.
Mikor megérkeztünk, becsekkoltunk egy nagyon nagyon meleg hotelbe. Hihetetlenül túl volt fűtve.
Azután kimentünk picit a hóba. Jobb lett volna, ha több hó van, de ez sem volt rossz. Sajnos elég lapos volt a hely, nem tökéletes szánkózni, de jó volt. Utána megpihentünk, majd átmentünk a buli zónába.
Volt egy kis csapatépítő tábortűz, pálinkával. Az italt nem kóstoltuk, a tűz pedig valószínűleg zöld fából volt csinálva. Csak akkor égett, mikor a csávó benzinnel locsolta. S akkor is keveset.
Nem maradtunk sokat, kint, mert vékonyan voltunk öltözve a bulihoz. Viszont pont ezzel jártunk jól, mert volt ott egy rossz biliárdasztal, ahol amíg a többiek megjöttek, addig kicsit tudtak a gyerekek játszani. Később ez már nem igazán ment, mert volt vagy 10 gyerek, s ebből 3-4 nagyobbacska, úgy hogy nem hagyták a kisebbeknek, hogy játszodjanak. Botinak le is görbült a szája emiatt.
A kaja nem volt rossz de olyan jó sem volt. Kíváncsi voltam milyen az egyben sütött disznó. Voltak jó részei (is).
Az ajándékozás előtt Erika lefektette a gyerekeket, s nem jött vissza ő sem. Elég fáradtak voltak, nem volt délia alvás. Voltak gyerekek akik még ott voltak pár órát.
Én 4 körül feküdtem le, nem is tudtam kialudni magam rendesen.

Reggeli után szerre a nép kezdett elhúzni, ha minden igaz 1 pár maradt déli 12 utánig már csak.

Mi indulás előtt még jatszodtunk a hóban, kértem kötelet pld, s húztam a gyerekeket anyával az autóval. tetszett nekik, anyának nem annyira a döcögés része.

Saját képek: https://goo.gl/photos/y1CUYiYA4oMK1iVw6
Céges képek: https://goo.gl/photos/XTYLkZYpBZkB7nZQ6