2016. október 11., kedd

Futás

Ma reggel elaludtunk.
Máskor Boti felköltött, ma ő sem jött be hozzám.
8:30-kor kell ott lenni, de hamarabb szoktunk menni, (8 körül) hogy haladjak.
Ma mikor kinyitottam a szemem a falióra 8:10-et mutatott. Azátn rájöttem, hogy az késik, s igen, tulajdonképpen 8:19 volt.
A poén az, hogy alig nyílott ki a szemem, jött Boti. Jöhetett volna hamarabb is de "nem akart felkölteni". A csajok elmentek már...
Fogmosás nélkül, de olyan vágtába kezdtünk, hogy csak na. Felöltöztem, majd segítettem neki öltözni, cipő, s futás. Az oviban pedig átöltözés.
Az eredmény ? 8:29-kor Boti bent volt a teremben.

Szerencsére közel lakunk.

Mikor jöttem el, találkoztam még vagy 5-10 gyerekkel. A gyerek is és a szüleik is nagyon nyugisak voltak. Nem is tudom én mit stresszeltem.

Update: úgy látszik nem az első eset ... de a rekord megdőlt !