2016. július 10., vasárnap

Macau

Ezt a két napot nem tudom hogyan tudjam röviden összefoglalni. Macau benne volt az útitervben, de én arra gondoltam, higy reggel komp, városnézés, este komp. Hugi kicsit sem így gondolta, s meglepett egy kétnapos programtervvel. Ottalvás a Sheraton hotelben.

Szombaton délben indultunk mert dolgoznia kellett, de nem volt gond, sikerült sok mindent megnézni. Ott ettünk a központban egy portugál étteremben.

Ja. A komp. Soha nem utaztunk vízen ilyen sebességgel. Le van fényképezve. Az a piros ... katamarán.

A város hihetetlenül szép. Sokkal európaibb mint Hong Kong, de ugyanúgy tele van kínaiakkal. Sok magas épület ott is, de zsúfoltság nem annyira. Ja és ugyanolyan meleg.

A hotelről nem tudom mit mondjak, sosem voltunk ilyen hotelben, s nem tudom mikor megyünk még ilyen helyre. Ott vannak a képek. Sosem voltam 10-edik emeletnél magasabban, most a 38. emeleten laktunk. Gyönyörű kilátással, és annyira felszerelve, hogy a villany felgyújtása is komplikáltnak tűnt.

Elkaptunk egy óriási nagy vihart éjjel "odafent" , s eszembe jutott nagyi is :-D

Délelőtt pici pancsi, a kiadós svéd asztalos reggeli után. Kicsit hűs volt a víz, nem akart mindenki fürdeni, de a gyerekek imádták, ott voltunk vagy 2 órát. A hétvége fénypontja volt nekik, hogy Raj-t megpróbálták Kata tanácsára víz alá nyomni.

Meglestük Erikával a kaszinót is, Macau erről híres, legálisan lehet pénzt elszórni. Ilyent sem láttunk eddig.

Utána a Venetian hotelhez is benéztünk, ahol fedett helyen lehet gondolázni. Az eget is úgy rajzolták fel, hogy össze zavar rendesen, megtréfálja az agyadat,  azt hiszed tényleg kint vagy.
Ott ebédeltünk, aztán megfáradva irány haza. A kompon elaludt 1-2 ember.

Fényképezkedtünk a Dózse palota (Velence), a Szent Márk téri Campanile di San Marco torony (Velence) , s az Eiffel torony másolatai melett is.