2016. június 27., hétfő

Izmusok

1.
Saci: "Álmos vagyok, mert nem aludtam délben, mentünk tornára"
Apa: "Én is álmos vagyok, én sem aludtam a munkában"
Vigyorog mind a kettő.
Boti: "A munkában miért nincsen ágy?"
Fiam, a kérdésedet továbbítom a főnöknek !

2.
Boti: "Mamáék sosem sepregetnek. Mindig mi kell sepregessünk mikor odamegyünk!"

3.
Boti leesett az ágyból, mire anya odament, már vissza is vakarodott.
Később beszélgettük, hogy mi lett.
Apa: "Miért estél le?"
Boti: "Elfordultam"
Apa; "De miért fordultál el?"
Boti: "A Jóisten elforgatott!"

4.
Biológia. Saci rájött, hogy az neki az oldalbordája. Azóta mind a ketten "keresik" a csontokat, amik kiállnak, s kérdik, hogy az mi, sorolom nekik, amit tudok, szegycsont, boka stb.
Boti még mindig az oldalbordájával van elfoglalva:
"Apa, ez a csont itt tiszta izom!"

5.
Ugyanaz a téma, a hasa mellett is felfedez egy csontot, mondom neki, hogy az ott ejsze a medencecsont.
Boti: "Azért hívják medencecsontnak, mert víz van benne?"

6.
Kocsikázunk a városban, meglátja a 7-es trolit.
Boti: "A trolibusz miért kapaszkodik a kötélbe?"

7.
Moziban. Utolsó sorban vagyunk. Boti alacsony, s megkérdezzük, hogy segítsünk ha kell, átültetjük vagy kitalálunk valamit.
Anya: "Boti, látsz?"
Boti: "Igen. Nagy a TV !"

8.
Boti: "Hölgyeim és uraim engedjék be hogy bemutassam"
Igen, engedjék BE !

9.
Saci mindent számol. Az almának a szára pedig ... ezt mindenki ismeri ... ahányat csavarsz szakadás előtt, "annyi éves az alma ..."
Saci: "103 éves alma"
Naosztán. S ezt totál komolyan mondta! Tuti elszámolt 103-ig!

10.
Boti: "Apa, az mi az a néni kezében?"
Ej te Boti, városi legény vagy :D
Apa: "Az ott egy kapa. Azzal vágják ki a burjánt."
Boti: "mi az a burján?"

11.
Buszozunk.
Boti: "Miert az a gumi a buszajtón?"
Anya: "Azért tették oda, hogy ne legyen rés"
Boti: "Mi az a rés?"
Anya: "Hézag"
Boti: "S mi az a hézag?"
Anya: "Lik"
Boti: "Olyan mint az ablak?"
Hejj de nehéz neki elmagyarázni valamit ... :D