2016. május 26., csütörtök

Saci torna

Nem tudom hogyan viszonyuljak Saci tornászásához. Nemrég, azt hiszem mondtam (írtam) átkerült az ügyesebbek közé ("haladók") ahol nem üti meg egyelőre a szintet. Jól csinálja amit csinál, de picit le van maradva. Azok hamarabb kezdték.

Van viszont 1-2 dolog.

1. Nem elég bátor például olyan dolgokhoz, mint a cigánykerék. Fél, hogy elesik. A többiek közül viszont egyeseknek már megy, van akinek nagyon jól. Ott örlődik a 2 véglet között. Szeretne jobb lenni, s fél is.

2. Vannak olyan "mutatványok", amit megcsinál, pld otthon az ágyon, de sokadszorra jön csak össze. (négykézláb, könyökre, lábait feldobja a feje fölött, amíg előtte földet érnek) Edzésen az ilyent egy nagyon vékony szőnyegről gyakorolják, ami alatt fa parketta, s ott megint nagyobb az esélye annak, hogy kopp lesz. Nincs nagy magabiztossága az ilyenhez, s én speciel meg is értem.

3. Spárga. Láttam máshol hogyan nyújtják a gyerekeket a torna edzésen. Itt is az van. Saci egyik barátnője rendesen elsírta magát. Sacinak is kicsordult a könnye az egyik gyakorlattól. (Féltérden van Saci, mögötte az edző, Saci megfogja az edző lábát, a háta mögött, aki így Saci első lábát húzza felfele)

áucs

Nem lesz Saciból soha profi tornász szerintem. A mozgásában sem látom azt ami a versenyen nála kisebbeknél nyilvánvaló volt, s a testalkata sem tornász. Mondom szerintem. (A tornászok pici csajok általában, Saci nagyon növöget a tornához)
Más sport? Lehet, Talán, valószínűleg nem.

Tornásszon? Nekem nyóc. Azt szeretném, ha találna egy sportot, akármi legyen az, ami annyira fog neki tetszeni, mint nekem a kosárlabda. De valahogy ő kellene döntsön. Neki pedig az is gond, hogy ami megtetszik, azt szeretné EGYBŐL úgy csinálni, mint a profik, nem igazán van türelme a gyakorláshoz. Amihez van érzéke egyből jól csinálni, azzal nincs gond. Nem fogja fel mennyi munka van benne, hogy valaki eljusson oda, hogy olyan jó legyen.

Sacica, csináld úgy, hogy érezd jól magad.
Esetleg kipróbálunk még vagy 4-5 sportot, aztán válassz :)