2016. május 17., kedd

Izmusok

1.
Saci: "Anya a hatost merre írják ha így ülök?"

2.
Angyalgábor. Ezt így mondtuk eddig, de kiderült, hogy ángádzsábor leves ...
Boti kiette a sűrűt belőle és: "Anya, még kérek angyalgábort!"

3.
Boti: "Mikor meghalunk össze szedik a csontjainkat s összerakják őket mint a dinoszauruszoknak."

4.
Boti megharapta a száját. Nyavajgott.
Anya: "Hát figyelj oda!"
Boti: "Nem látok be a számba!"
Anya: "Nem is kell, én sem látok"
Boti: "De te mondtad figyeljek oda!"

5.
Boti gyerekei, ha majd nagy lesz: a kislány Bibi és a fiú Alex.

6.
Boti: "Anya, a katicabogárnak hol van a feje?"
Anya: "Elől, s a segge hátul"
Na szóval Boti bioszórán majd ász lesz.

7.
Hüsit csinálok Botinak. Szirup (házi), plusz víz.
Boti: "Apa, a víztől hogy nő meg a hüsi?"
(Hát fiam, tudod, ez varázslat)

8.
Lagzin. Borítékoljuk a stexet.
Boti: "Nekünk ki ad pénzt?"

9.
Lagzin megy a zene. Hangos, érezzük a basszust is.
Boti: "Döng a seggem"

10.
Saci: "Láttam egy hullócsillagot, s kívántam valamit, de még nem teljesült."
Nem mondtam semmit, nem tudtam meg szabad-e kérdezni mit kívánt.
Saci: "Azt kívántam legyek Mia hercegnő".
Lásd a képet alul ...
Saci: "S amikor Szatmáron voltunk, akkor is bedobtam egy pénzt egy kútba, s kívántam valamit, s az sem teljesült. Azt kívántam, hogy legyek hercegnő, és tündér. Hogy legyenek szárnyaim"

Jaj te Saci ... ki akarsz repülni a családi fészekből ? :)